Göteborg

Igår var det alltså dax för en tripp till GBG och Göteborg Horse Show!
Vi åkte med ridklubben, de hade buss som gick därifrån, otroligt lätt och smidigt!
Vi var framme vid halv tolv och då var de mäss "häng" ända fram till World Cup dressyren vid fem. 
Tyvärr hittade jag inte de jag sökte de blev "bara" ett par mjukis byxor... Bra för plånboken i alla fall! Även om de känns lite "dumt" och va på ett sånt shopping mecka utan att handla mer... 

Jag träffade dock lite vänner och det är alltid lika trevligt, blev en hel del häng i "Körsports" montern också! 
Karin Mårlind och Johanna Nilsson, intervju om steget från ungdoms kusk till senior!

Sedan blev det dressyr och hoppning! Får erkänna att det var första gången jag såg en hel dressyr klass dessutom faktiskt utan att hålla på att somna!
GP hoppningen tilltalade mig mer och jag är så glad att Emma Emanuelsson vann, en tjej som jobbar otroligt hårt och verkligen är värd denna framgång... 

I eftermiddag kommer Tilde och alla 4 hästarna ska få jobba!

Kram
Mikaela <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0