Då var vi på väg

Så då var vi på väg... Mot Åstorp! Och årets sista kompletta tävling!!! 
Känslorna är ju så klart blandade, jag älskar verkligen att tävla, utan tävlingarna hade jag nog inte haft häst... Men jag ser faktiskt fram emot denna vintern, Aragon ska få en lång och välförtjänt vila, jag tror det är otroligt viktigt att låta dem vara "hästar" oxå! Sen börjar uppbyggnaden mot nästa säsong... Konditionen och styrkan ska förbättras ännu mer! Sen är planen att det även ska bli lite uppsuttna tävlingar för Emilia och Aragon.

Sen har vi "brudarna" Fortuna är körd ute i trav, Wella ligger efter på körbiten men det tar vi igen i vinter... 
Båda rids dock i alla tre gångarter och uppför sig som de prinsessor de är!!! När Aragon ska igång igen ska de få smälta allt de lärt sig och eventuellt får vi ett gästspel i stallet ett tag ;) 

Hur ska vi då köra efter "platt-fallet"för två veckor sedan... Jo helt utan press, bara ha kul och njuta av vilken fin ponny vi har framför vagnen... 

Jag har en förmåga att sätta otrolig press på mig själv och just nu är det "detta" som måste bort för att jag ska lyckas igen... 

Så le och slappna av!!! 

Jätte lätt... Eller inte?!? Men jag ska verkligen göra mitt bästa... Håll en tumme eller två!!! 

Tänkvärt! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0