Höstlov

Just nu är det ju höst-lov... Jag passade på att ha "lov" i måndags, tillbringade dagen på Astrid Lindgrens värld och deras höstmarknad med mamma, syster, Alvin och Wilton!!! Super mysig dag och jag kan varmt rekommendera ett besök där för gammal eller ung! 

I tisdags hade jag Linn och hennes mamma på besök! Hon har ridit Aragon innan han kom till mig... Och jag säger bara! Vilka härliga människor och vilken super duktig tjej... Sånna där som man bara klickade med direkt! 
Vi tog en härlig tur i skogen i underbart höst väder och Linn fick prova att köra, ngt som gick bra och var uppskattat! Skickar med några härliga bilder från dagen... 





Sen har det ju hänt en hel del annat också! Vi har hunnit med att ta ett DM-guld för seniorer och träna för holländarna... 
Tävlingen i Åstorp slutade med en tredje plats i maraton, och även trea totalt! Skönt att avsluta på ett sätt som man är nöjd med... 

Träningen för två veckor sedan kommer i ett annat inlägg ;) 

Det blev mycket bilder i dagens inlägg hoppas ni uppskattar de!!! Just de Emilia och Aragon har ju oxå varit på tävling... Men de får hon blogga om själv!!! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0