Mot Åstorp!

Då är vi på väg mot Åstorp... Igen! Vi har haft de så lyxigt så vi har "campat" hos familjen Lind! 
Så efter dressyr och precision fick Aragon gå ut i hagen några timmar något han verkade uppskatta väldigt mycket... Då "fin" regntäcket numer har en mindre fin ler yta på sig!

Idag är det maraton som gäller... :)) hindrena är fina men långa... Inget som stör oss, hoppas jag! 

Igår hade vi en bra dag... 63 straff i dressyren! Absolut inte det bästa jag kört på och egentligen inga straff jag är nöjd med... Men han va lugn och gjorde de jag bad om och just nu ligger fokus där, det och gå in och köra utan att ha ngn press! 
Precisonen känns lite som det börjar bli våran gren... Han va klockren och lyssnade så fint! Nu känner man att man börjar kunna reglera galoppen också, att man i galoppen kan gasa eller bromsa utan att tappa ner till trav. Så med lite mer hoppning så är jag övertygad om att detta kommer bli ännu bättre... Denna rundan ledde ända till vinst! 
Bilderna är tagna under dressyren igår av snälla Elin Holmgren,  så kul med bilder! 

Och inför DM bland Smålands seniorer ligger jag i topp... Så idag ska vi ha riktigt kul i hindrena så får vi se vart de räcker! 


Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0