Två helger

Jag får väl erkänna att detta inlägg har dröjt alldeles för länge... 

Först hade jag en fantastisk vecka med "fjord" familjen, fick träffa världens bästa Allman och umgås med massa härliga människor! 
Sen att Fortuna går ut i tre års testet och levererar precis så bra hon kan va bara grädde på moset... Hon hoppade till sig 8-7 jätte kul och jag är så glad och stolt över hur lyhörd och duktig hon var! Sen gjorde även Felicia ett toppen jobb med att fånga och släppa henne... Återigen vad skulle jag gjort utan "mina" tjejer!

I tre års ringen lyckades hon knipa en fjärde plats! Allt under åttonde platsen va bra... Och när de bara var fem kvar inne började de bli jobbigt! Men att hamna "efter" de tre fina stona kändes helt ok... Jag vet och tror att jag kommer ha en fantastisk kompanjon i Fortuna! 

Förra helgen kan vi dock stryka ur kalendern... 

Skit tävling sett ur vårt perspektiv!!! 

Tur att fredags kvällen hos familjen Lövgren va desto mysigare!!!! 
Så vad hände?!? Ett botten napp i dressyren med en häst som galopperar, hoppar och far resulterar inte i många poäng... 
Vilket i sin tur ger höga straff!!!

Precision som första hinder i maraton delen, klockren och nolla...
I andra hindret på maratonet på väg från B tillC kör vi mot en kant, får med oss brädan som går in i luftbälgen... Punkterar den och Sonny får gå av... Vi får sedan även ta ifrån Aragon, så en uteslutning där!!! 

Men jag jobbar som sagt på att glömma den helgen... Så får vi göra bättre ifrån oss nästa helg!!! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: mormor Hellsing

Livet är som en berg-ochdalbana, det är bara att kämpa vidare!

2014-10-04 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0