Ibland blir inte allt som det skulle...

Det händer att livet tar vändningar som man inte förväntar sig... 
Det har hänt mig nu! Meningen var att jag skulle flyttat till sunnerskog nu i maj, men av personliga skäl blir de inte så...
Jag bor kvar i Salvaryd till sista maj och sen är jag och hästarna lite halvt "hemlösa" så är det någon som känner någon som vet något. Så skulle jag jätte gärna vilja hyra något annat ställe!!! Runt vetlanda trakten helst annars måste de ingå ett jobb i hyran också ;0) 

Det var ju nämligen så att jag hade sagt upp Salvaryd och nu är det tyvärr redan uthyrt... Vilket är väldigt synd då både jag och hästarna har trivts jätte bra här och de känns verkligen som "mitt"! 

Men tack vare fantastiska människor och en underbar familj har både jag och hästarna i alla fall tak över huvudet även 1 juni... Hästarna får bo hos familjen Ivarson i Lammåsa och jag får flytta in hos pappa ett tag! Så allt löser sig ju, vilket det alltid gör på ett eller annat sätt! 
Så snälla ni håll ögon och öron öppna! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0