Besvikelse

Motivationen till att blogga har inte varit på topp efter vårat botten napp i Göteborg... 66 straff poäng i dressyren va väl inte något jag räknat med, särskilt inte när känslan va bra!
Lägg sedan till fyra bollar ner i precisionen... Min mamma tyckte ja blivit otroligt social på tävling, när hon var med oss i flyinge! De gällde inte i lördags! Så fort någon frågade om dressyren kändes de som tårarna stod i ögonen. Ibland kan man fråga sig om det är värt slitet?!? 

Nå ja, nu ska ja inte gnälla mer över de, jag är glad att Tonnie och Rudolf kommer om fyra veckor! För då ska här tränas! Sen har vi bara DM kvar... Denna säsongen! 
Söndagen maraton gick fin fint, Hanna och Marcus kunde vi inte göra något åt utan det blev en tredje plats! Men jag är nöjd med Aragon, han börjar förstå och tagga till av sig själv! 
Han tar i så fort vi är på rakt spår och i vinter ska vi träna på att vända i galopp! Så ska det nog bli ännu bättre nästa år! 

Efter detta resonerade jag och Sonny mycket och kom fram till att jag faktiskt gärna hade kört den medelsvåra klassen på SM, där det för övrigt bara va två anmälda... 
Men det gick tyvärr inte eftersom anmälan va stängd! 
Oerhört tråkigt och även de en besvikelse när man gärna haft en tävling till på säsongen, jag förstår att man måste ha en "sista anmälningsdag" men annars brukar det ju alltid gå att lösa?!? Så nu har vi bara LA i DM kvar... Kommer nog bli så att både Aragon och Fortuna får gå då... :0)

Kram
Mikaela <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0