Motigt

Just nu känns körningen lite motig... Får inte till dressyren med Aragon... Det känns som vi går bakåt i vår utveckling! Diskuterade detta med Sonny igår och vi kom båda fram till att jag behöver ha någon mer att träna för, en "hemma" tränare! 

Så nästa vecka blir det en tripp till Oskarshamn och jag hoppas och tror att vi kan få till ett bra samarbete med Eva Ottosson som tävlar par internationellt och är utbildad C tränare!
Skulle kännas fantastiskt skönt att ha någon att träna för mellan gångerna med Tonnie, och till henne kan man åka över dagen eller på kvällen! 
En annan stor fördel är att man kanske till och med har sån tur att vi befinner oss på samma tävlingar ibland här i Sverige så man kan få lite hjälp där också! Känns som en väldigt bra lösning och något jag saknat länge... Tanken har bara inte slagit mig innan! 

För Aragons del blir det hoppning på söndag med Emilia, div 2 i Aneby! Ska jag vara ärlig ser jag mer fram emot den 5e september då är det dressyr DM i Vaggeryd... När de tävlar hoppning blir jag så himla nervös, dressyren är mycket lugnare! ;0)

Kram 
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0