Packa

Just nu packar vi för fullt inför helgens tävling i Gbg! :) Aragon ska gå MSV, ska bli väldigt skönt att bo på tävlings platsen och även komma iväg i tid! 

Vårat "signum" denna säsongen har ju annars varit, urpackade och klara på tävlingsplatsen vid tolv tiden på natten... Men nu får vi hämta lastbilen redan idag så vi kan börja packa den och fixa redan ikväll! 
Planen är även att försöka komma iväg redan vid tolv imon, så hinner jag trimma nere i Göteborg! Ska även köra honom lite på lördag morgon där nere så han får komma ut och se sig omkring... Det funkade väldigt bra i Eskilstuna så vi hoppas på det denna helgen oxå! 

Jag har packat alla mina kläder osv så det är bara Aragons saker kvar uppe i stallet, tvätta maraton vagnen och putsa en sele!
Vi ska in och handla lite också samtidigt som vi hämtar lastbilen, även Aragon behöver lite påfyllning i fodertunnorna! 

Jag tror jag har koll på läget och jag längtar något oerhört efter att få tävla igen... Som vanligt!!! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0