Blogga mer

Har fått indikationer och påtryckningar från flera håll att jag "måste" blogga mer för min blogg är så rolig och bra att läsa... Kul att höra att folk känner så, själv tycker jag ibland att jag "bara skriver och att de saknar känsla och roligheter!!! Men det är iaf några som uppskattar de då ;0)
Det sporrar ju så klart när man får höra positiva saker... Faktum är att jag ofta tänker... De ämnet ska jag skriva om, men sen hinner jag inte sätta mig och få de som jag vill och då rinner det ut i sanden... 

Så jag får väl helt enkelt bestämma mig för att blogga mer! Är det något särskilt ni vill läsa om?!? Mer eller mindre av något?!? Så passa på att föra fram eran åsikt nu... :)) 

Kram 
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Efwa

Jag gillar också din blogg och saknar frekventa inlägg.

Spelar faktiskt ingen roll vad du skriver om.

Svar: Va trevligt!!! Ja ska försöka bättra mig ;)
Mickan

2015-02-03 @ 15:39:38
URL: http://www.venar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0