Mycket kvar...

Jag borde sova... Men kroppen är alldeles förväntansfull så de kommer ta en stund idag! Däremot kommer jag somna som en klubbad säl imorgon, sådan är jag alltid på tävling oxå, svårt att somna första dagen sen sover jag som en stock!

Klockan ringer halv sex imon, måste putsa min sele... Har man fyra hästar och jobbar 90 procent är det bara och inse att ibland hinns inte allt med som man vill!
Då får man prioritera och idag valdes att laga mat och umgås med Tonnie och Rudolf! Jag ska köra med giggen imorgon, spännande och lite konstig känsla! Men man måste ju träna med den om vi ska tävla med den. 

Diego åker hem imon... Känns sorgligt och tråkigt på många vis, men det är det rätta mot honom, mig och hans ägare. Wella och Fortuna har två veckors vila kvar, jösses vad fort tiden går... De har redan vilat i tre. 

Nä nu ska jag i alla fall försöka sova lite, ska försöka rapportera imon kväll. 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0