Halv tomt eller halv fullt?

Här är det mer över fullt!!! Livet går i 110km/h och de känns ungefär som det bara är att hålla i sig och hänga med... Det är väl självförvållat (iaf en del) men att ha hästarna på olika ställen är ingen höjdare, när helst alla tre ska jobba!!! 

Den 18e maj la jag bud på ett litet häst ställe, inte långt från vetlanda... Budet accepterades!!! Men ja vet ännu inte när ja får flytta in?!? Jag har en inkörnings häst på kö, mina hästar på olika ställen och försöker själv bo lite mitt i mellan... Allt jag vill är att veta så vi kan börja planera upp livet, styra över sitt eget och göra så att en av mina drömmar här i livet slår in... Ett eget ställe!!! 

Men men just nu vet ja inte mer!!! Wella och Fortuna jobbar på igen och verkar väldigt glada över detta, ungefär lika glad som Felicia är över att få rida på Wella igen! Ikväll ska de gå sitt första pass på banan, då kör vi upp dem till Lammåsa.
Fortuna ska köras, Wella få ett dressyr pass och Aragon ska hoppa! Innan dess ska jag köra Efin (får skriva ett längre inlägg om honom sen, godkänd fjordhingst för er som inte vet och förhoppningsvis blivande tävlingskompanjon till oss) och förbereda för helgens träning för Tonnie och Rudolf, de va kanske tur att det blev en ledig dag idag?!?

Mitt i allt detta har jag också hunnit bli grenledare för körningen i Småland! Något som inspirerar mig otroligt mycket och en dag framöver ska jag sätta mig ner och spåna igenom lite idéer, dels för oss aktiva men även för att locka nya till våran fantastiska sport! Så nu vet ni vem ni ska kontakta om de gäller körning i Småland. 

Närmast ligger ju DM som jag kommer köra både Aragon och Fortuna i... 

Ja de va en liten "snabb" rapport nu måste jag ta tag i de där med att städa och bädda lite så våra kära tränare känner sig välkomna! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina dom är tillsammans

2015-12-29 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0