Here we go again...

Dax för tränings helg igen... För Tonnie och Rudolf så klart!!! Denna gången "samsas" vi med fjordfolket då de har sin årliga hingst premiering i vetlanda denna helgen! 

Det kommer va mycket hästar och människor, det bästa av två världar helt enkelt! 
Jag måste putsa Fortunas sele... Annars tror jag att jag har koll! Vi lastar vagnarna o kör in dem ikväll, jag kör ju Fortuna redan vid åtta imon på morgonen! Sen ska jag mest mysa omkring, prata med folk, njuta av fin körning, titta på fina hingstar...

Och hjälpa Amanda med Efin så klart, han ska göra sitt bruks prov och jag ska även köra honom lite ikväll! :0) alltid lika kul att få chansen att köra en ny häst... Det gör så att jag utvecklar mig och hela tiden lär mig mer, jag ska även träna ett pass för Rudolf med honom på måndag! Mycket spännande! 

Ännu en helg som man får tillbringa med de bästa människorna man kan tänka sig... Tänk att det blev så bra detta de kunde inte jag och Pia drömma om för två år sedan! 
Träningarna är oerhört populära, denna gången är vi 24 kuskar! Och vi hade med lätthet kunnat fylla upp några platser till! En stor eloge också till VRF som glatt välkomnar oss, gång på gång... 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0